Receptionist

Arbetsbeskrivning

Vi söker för en internationell kunds räkning en duktig receptionist.Jobbet kommer att vara i en levande, spännande och internationell miljö.Arbetsuppgifter: I rollen kommer du att arbeta med sedvanliga receptionsgöromål såsom att ta emot besök, hantera post, ta emot samtal.Du kommer även att ansvara för passerkort och liknande accesser samt att ansvara för att konferensrum, kopieringsutrustning och kök står redo att användas.Din bakgrund: Vi söker dig som har arbetat något/några år inom reception.Gärna i en internationell miljö.Du har avklarad gymnasieutbildning och talar och skriver engelska obehindrat.Vidare kommer du att jobba i MS Office vilket då ej ska vara någon nyhet för dig. Din personlighet: Som person tycker du om att vara spindeln i nätet.Du gillar att hjälpa folk och att ge service.Du ser gärna saker innan de händer och kan jobba proaktivt utifrån detta.Du får saker gjorda på utsatt tid och är inititativrik.Vi intervjuar löpande och önskar därför din ansökan snarast möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén

Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 17 juli 2009
  • Ansök senast: 16 augusti 2009

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024