OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget grundades 1997 och har idag drygt 190 anställda med en omsättning på ca 200 MSEK.De närmaste åren räknar vi med en fortsatt kraftig tillväxt.Företaget är idag etablerat i Göteborg, Stockholmsregionen och i västra Skåne.Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar, växa och vara lönsamt. Vi söker Dig som är självständig, initiativrik och har ett genuint intresse för service.Du är dessutom en person som gillar att samarbeta med andra och som i både stort och smått har viljan att leverera med högsta kvalitet. [ ARBETSUPPGIFTER: * Agera receptionist och ta emot besökare med ett strålande leende * Ansvara och säkerställa att kontoret hålls öppet under gällande öppettider * Personalledning och schemaläggning för extrapersonal: information om företaget, grund - och vidareutbildning i nya arbetssätt, lönerapportering, intervjuer av ny extrapersonal.* Ansvara och säkerställa att det är rent och snyggt på kontoret samt t.ex. byta glödlampor * Kontaktperson gentemot externa leverantörer * Att sköta all inventering.Inköp och beställning av kontorsmateriel och förbrukningsvaror, inköp för interna events, t.ex. priser, förfriskningar m.m. * Ansvarar för in- och utgående post * Skickar medlemskap till föreningar * Koordinerar visningsmaterial för mäklare och koordinatorer, vara behjälplig vid krissituation * Hålla dialog och koordinera verksamheten tillsammans med säljstöd * Ser till att tillträdesinformation skrivs ut och att arkivering av bostäder sköts.* Ansvara för att det är rent och snyggt i kundmottagningen och i övriga utrymmen * Intern hjälp till inringande mäklareObekväm arbetstid i form av kvälls- och helgarbete förekommer PERSONLIGA EGENSKAPER: * Noggrann och administrativt lagd * Initiativrik och serviceinriktad * Självgående och inte rädd att hugga i, då rollen ställer krav på flexibilitet * Positiv och professionell i ditt bemötande gentemot kunder
Kontaktpersoner på detta företaget
Fahim Farouq
073 514 44 75
Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Caroline Uhlin, Projektledare Marknad
caroline.uhlin@erikolsson.se
Anna Lindström
070-723 82 50
Rekryteringsansvarig Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Kontorschef Leo Johansson
0733-47 63 20
HR-Chef Caroline Pedersen
08-55551300
Chef Mäklarservice Fahim Farouq
073 514 44 75
Teamledare Säljstöd Anna Lindström
070-723 82 50
VD Erik Olsson
070 760 66 00 eller erik.olsson@erikolsson.se