OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en receptionist/administratör. En 80% tjänst med fokus på att vara ansiktet utåt i kundtjänsten och i en roll som innesäljare. Vi söker en person med erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och vana av kundkontakter/service. En person som är noggrann och van att jobba självständigt och som sätter service och tillgänglighet i främsta rummet. Ansvarsområden och arbetsuppgifter: Telefonväxel och reception Kundsupport Informationshantering och uppdatering av hemsidan Utskrifter avtal och förhandlingsdokument Företaget finns i centrala Skellefteå och har 3 anställda på kontoret. Som del i ett mindre team är det viktigt med förmåga att ta egna initiativ och att hitta kreativa lösningar tillsammans i gruppen, att vara intresserad av att lära sig nytt och jobba prestigelöst över gränserna. Kontakta Adecco omgående om du tycker du passar in på beskrivningen. Löpande anställningsintervjuer och tester sker under V26-V27 för att presentera kandidater till tjänsten under augusti månad.