OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta i receptionen, ta emot besökare, se till att kontorsmaskiner fungerar samt ha kontakt med leverantörer.Du har också ansvar att sköta enklare reparationer och underhåll, posthantering samt felanmälan.Det förekommer tunga lyft samt möblering av konferensrum.Din uppgift är att se till att kontorshotellets tjänsteleverans fungerar smidigt och skapa en trivsam och väl fungerande arbetsplats för de som sitter i kontorshotellet.Kvalifikationer Vi söker Dig som har gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Du är beredd att ta stort eget ansvar och är van vid kund- och leverantörskontakter.Som person är Du nyfiken, social, noggrann och självgående.Du är beredd att rycka in där det behövs och ser vad som behöver göras. Du har grundläggande IT-kunskaper (Officepaketet och Internet), goda kunskaper i svenska, engelska och danska för att kunna kommunicera i både tal och skrift.