OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
LSS-Partner AB är ett företag som arbetar för personer som har personlig assistans. Vi är formell arbetsgivare åt assistenter, har utbildningsverksamhet samt ger råd och stöd till arbetsledare och assistenter. Vi är anslutna till KFO och har tecknat gällande kollektivavtal. Vi har idag 75 uppdragsgivare och drygt 350 anställda assistenter. Arbetsuppgifter: Som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt med ansvar för att ta emot besökare och kunder samt att svara i telefon. I tjänsten ingår även administrativa uppgifter och ansvar för att mötes- och konferensrum är iordningställda och representativa. Kvalifikationer och egenskaper: Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt och servicemedvetet kundbemötande. Du bör vara trevlig, utåtriktad och flexibel. Självständighet och förmåga att söka information och att hitta lösningar för att kunna ge bästa möjliga service är viktiga egenskaper. Du har gymnasieutbildning och du ska kunna uttrycka dig obehindrat på svenska i både tal och skrift. Datavana och erfarenhet av MS office är en förutsättning. Bifoga gärna ett foto tillsammans med dina ansökningshandlingar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Shanika Karlsson
031-689490
Janet Johnsén
031-689490
Lisa Pettersson
031-689490
Janet Johnsén
031-689490
Assistanssamordnare Janet Johnsén
031-68 94 90
Shanika Karlsson
031-689490
assistanssamordnare Emma Larsson
031-689490
Anette Persson
031-689490
Emma Larsson
031-689490
Assistanssamordnare Anette Persson
031-689490