OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning av arbetsuppgifter: Du kommer i huvudsak att utföra sedvanliga kontorsgöromål såsom diverse administration, posthantering, ansvara över växeln, ansvara för inköp av kontorsvaror, ta emot besökare, planera in möten, boka resor.Du kommer även att fungera som Byråns informationskanal, i mindre utsträckning även assistera advokaterna/juristerna med viss administration/korrespondens. Beskrivning av kvalifikationer: Vi tror att Du, för att komma i fråga för tjänsten, är serviceinriktad, effektiv, prestigelös samt uppskattar att arbeta självständigt och ta egna initiativ.Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper såsom positivitet och flexibilitet då du kommer att vara en stor del byrån ansikte utåt och ha mycket kontakt med byråns klienter. Krav: Du talar flytande svenska och engelska, ytterligare språk, gärna tyska, är detta meriterande.Goda kunskaper i data och dokumenthantering. Arbetstid/Varaktighet Tills vidare.Tillträde omgående.Heltid.Dagtid.Tillsvidareanställning. Lön Fast lön.