OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som är serviceminded och vill jobba hos vår kund som receptionist Om kunden: Vår kund är ett större konsultföretag inom teknik. Arbetsuppgifter och omfattning: I arbetet ingår att svara i telefon, ta emot besökare, ansvara för skötsel av allmänna utrymmen, posthanteringsamt samt andra uppgifter som övrig personal kan behöva hjälp med, ex kopiering, inköp av fika etc. Skallkrav: Då du kommer att vara kundens ansikte utåt är det mycket viktigt att du är social, trevlig och serviceminded. Det är också viktigt att du är hjälpsam och ansvarstagande och kan ta egna initiativ i ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Goda kunskaper i officepaketet. Meriterande: Som meriterande ses erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Personliga egenskaper: Se skallkrav Arbetstider och anställningsform: Heltid, dagtid, visstidsanställning till 30/6. Du kommer att vara anställd av Framtiden och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Kommun: Karlstads kommun Tillträde: omgående Ansökningarna behandlas löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så välkommen med din ansökan redan idag! Ansökan senast: 2010-02-22 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Annika Johansson, personalansvarig.