OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna Skandinavien AB
Om tjänsten
Söker du deltidstjänst inom reception? Har du möjlighet att jobba tisdagar och torsdagar varje vecka? Då kan denna tjänst vara ditt nästa steg! Vi söker nu för kunds räkning en servicemedveten receptionist som i ett längre perspektiv kan arbeta två dagar i veckan med start den 1 september.
Om företaget
Kundföretaget är ett internationellt företag med kontor centralt beläget i Stockholm.
Arbetsuppgifter
Som receptionist ansvarar du för att vara ansiktet utåt och hålla en förstklassig service på kontoret. Dina arbetsuppgifter innebär följande:
- ta emot besökare
- svara och koppla vidare telefonsamtal
- boka hotell och resor
- bud - och posthantering
- ansvara för bokning av mötesrum
- inköp av kontorsmaterial
- beställa lunch/fika
- ansvara för gemensamma utrymmen
Kvalifikationer
För att passa denna tjänst har du tidigare erfarenhet av service, gärna i en liknande roll. Du har god datorvana samt behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du van vid att jobba självständigt och proaktivt. Du är en problemlösare och inte rädd för att kavla upp ärmarna.
Övrigt
För denna tjänst kommer du att bli anställd som konsult hos oss på Kontorsfixarna. Tjänsten är på deltid, vi vill att du motiverar anledningen till varför du söker just deltid. Vi jobbar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!