OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en receptionist.Vår kund är ett konsultbolag inom bygg- och fastighetsutveckling. Arbetsuppgifter: Som receptionist kommer du att arbeta med varierande uppgifter i receptionen.Du kommer även att arbeta med enklare ekonomiarbetet bl.a. i företagets affärssystem Hogia.Du kommer t.ex. att - Svara i telefon - Ta emot och välkomna kollegor och besökare - Hjälpa till med leverantörsfakturor Vi söker dig som - Är serviceminded - Har tidigare administrativ erfarenhet - Har arbetat med affärssystemet Hogia Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter.Som person är du utåtriktad, noggrann och har ett sifferminne.Du ska inte vara rädd för att ta tag i nya saker. Jag går igenom ansökningar löpande. Start: 1 september Omfattning: Heltid i tre månader med chans till förlängning Arbetstid: Mån-Tor 8-17, Fre 8-16 Plats: Stockholm Lön: Timlön Referensnummer: KER41256 Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare.Eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan! Academic Work är Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker.Vi erbjuder extrajobb, konsultuppdrag och rekryteringar inom de flesta områden och branscher.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl