OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Med start omgående söker vi en receptionist med en betydande del administrativa arbetsuppgifter. Du kommer ansvara för scanning av fakturor, all posthantering och även en del dataregistrering. Du kommer även ansvara för företagets telefonväxel. Tjänsten är ett vikariat och till en början sträcker sig vikariatet till årsskiftet med ev. möjlighet till förlängning. Du som söker denna tjänst skall ha tidigare erfarenhet av att arbeta i reception och brinna för bra service, både externt och internt. Du ska vara vara van och gilla ett högt arbetstempo. För att klara av denna roll behöver du vara strukturerad, noggran och stresstålig.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001