OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Pelmatic Sweden AB är ett familjeägt konsultbolag med säte i Karlskrona. Vi är auktoriserade och följer arbetsmarknadens lagar, regler och avtal. Vår ambition är att vara den pålitligaste partnern på vår marknad och att leverera den kompetens och kapacitet som våra kunder efterfrågar. Med vår långa erfarenhet inom konsultbranschen vet vi vad som krävs - engagemang och ett kvalitativt väl utfört arbete. För kunds räkning söker vi nu en receptionsansvarig. Vi söker dig som är serviceminded och utåtriktad, kan arbeta självständigt och är trygg i din yrkesroll. Du är positiv, noggrann, flexibel och har lätt för att ta egna initiativ. I dina arbetsuppgifter ingår bl a: - receptionsarbete - registrering av besökande - besvara telefonsamtal - posthantering - försäljning av varor - diverse administrativa uppgifter Du ska ha vana av att arbeta i reception, då detta är din huvudsakliga uppgift. För arbetet krävs goda kunskaper i datoranvändning. Det är meriterande om du kan ett flertal språk, men ett krav är flytande svenska och engelska i tal och skrift.