OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RightPart förmedlar frilansande konsulter inom affärsområderna: reklam, marknad, media och webb Läs mer om oss på www.rightpart.se För kunds räkning söker vi en receptionist för tre månaders inhyrning med möjlighet till fast anställning. Dina arbetsuppgifter blir att ta emot inkommande telefonsamtal. Även andra kontorsuppgifter såsom posthantering, enklare inköp och ordermottagning. Du kommer även att ha ansvaret för den allmänna ordningen och trevnaden i kontorslokalerna. Är du rätt person kommer du också att utvecklas genom att assistera medarbetare på med yrkesrelaterade arbetsuppgifter. Du har förmodligen arbetat med liknande uppgifter och är nyfiken och villig att utvecklas. Din servicekänsla är självklar. Som person är du öppen, positiv, flexibel och naturligt social. Jobbet är på ett internationellt företag. Engelska är ett krav och kan du fler språk är det en fördel. Branscherfarenhet krävs ej. Trivsam miljö med generösa personalförmåner. Det är en fördel om du bor inom Sollentunaområdet. Urval sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Brita Sohlberg