Receptionist

Receptionist

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Har du arbetslivserfaernhet och söker ett serviceinriktat arbete där du får bidra med din positivitet och ge ett varmt bemötande? Har du ett prestigelöst arbetssätt och trivs i en roll där administration och kundservice är en central del?

Vi söker nu Receptionister för kommande uppdrag på heltid, deltid, visstid och tillsvidare. Skriv i din ansökan vad som skulle passa dig bäst.



Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
Som Receptionist hos våra kunder arbetar du med kundbemötande såväl över disk som över telefon och mail. Tillsammans med din närmsta kollega eller självständigt är du ansiktet utåt för såväl internt anställda och besökare. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är: Kundservice, posthantering, ansvara för inkommande samtal via företagets växel, administration, beställningar och översyn av lokalerna.

Kvalifikationer
Det är viktigt att du trivs i en roll där service i det fysiska mötet är lika viktigt som service via telefon eller mail, vi ser därför att det är av vikt att du har en god kommunikativ förmåga. Vidare tror vi att du är positiv och utåtriktad person som gärna sprider professionalitet och värme till såväl kunder som internt anställda. Du är flexibel och lyhörd och värderar gott samarbete högt. Är du dessutom prestigelös och beredd att hjälpa till där det behövs så kommer du passa bra hos vår kund.

Då stor del av arbetet sker via dator vill vi att du har god datorvana och lätt att sätta dig in i nya system. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av reception, växel eller andra serviceyrken. Arbetslivserfarenhet från andra branscher är även meriterande.


Övrigt
Arbetstid: Vardagar och kontorstider
Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag.

Har du några frågor eller funderingar kontakta oss på Göteborgskontoret på 031-711 98 00.
Varnt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2020
  • Ansök senast: 5 juli 2020

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024