OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Vi söker nu en receptionist för uthyrning till ett av våra kundföretag i Roslagen. Arbetsuppgifterna består av att bemanna receptionen, besvara telefonsamtal och mejl, göra beställningar m.m. Tjänsten är på deltid 3 tim/dag (förmiddagar). Arbetet beräknas pågå i ca 6 veckor, kan eventuellt bli förlängt. Arbetsstart snarast.
Det en fördel om du antingen bara vill arbeta 3 timmar om dagen, eller har någon annan huvudsyssla, såsom studier på distans eller eget företag. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du bör vara en van användare av datorer. Som person är du noggrann, alert och positiv. Du behöver kunna kommunicera på svenska i både tal och skrift.
Eftersom vår kund finns i Roslagen bör du själv vara bosatt i Roslagen. Vi välkomnar både manliga och kvinnliga sökande.
Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör ansöka så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist