Receptionist

Receptionist

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Älskar du att ge service och har du öga för att se vad som behöver göras, då har vi tjänsten till dig.
Konsultuppdraget börjar i januari/februari och för rätt person finns det chans för en anställning hos vår kund i Malmö.

SÖKORD: reception, service, kontorsservice, administration

Mer om tjänsten
Du ska vara kontorets ansikte utåt och hantera så väl våra egna medarbetare som externa besökare med hög professionalitet, servicenivå och engagemang.

Du kommer att ingå i ett team med två andra som har förekommande uppgifter kopplade till reception och kontorsservice, nedan är ett urval av dem:

Reception
Ta emot besökare och se till att dessa hamnar rätt
Ta emot leveranser

Kontorsservice
Köra ut fika och lunch till konferensrummen
Konferensrum och andra allmänna lokaler
Dagligen återställa konferensrummen
God kunskap och förståelse för den tekniska utrustningen
Fylla på kontorsmaterial
Serva kopieringsmaskiner (papper, toner, följa upp felanmälningar)
Julstjärnor/lampor
Kontakt med fastighetsskötaren, anmäla fel
Möte med städledare
Beställningar (kontorsmaterial, frukost, lunch, fika, blommor etc)
Nya medarbetare (informera ut, introducera i frågor gällande kontoret, namnlappar)

Post
Ingående och utgående post
Utgående paket
Följa upp levererade paket
Serva frankeringsmaskin (toner, porto)

Kök
Duka fram och plocka undan frukost, fika
Fylla på kaffe
Hantera disken




Din profil
Vi söker dig, där ovan är självklara arbetsuppgifter som du ser, när, var och vad som behöver göras, på vilken tidpunkt på dagen.
Du älskar att ta hand om dina kollegor och vill ge den bästa möjliga servicen till alla du träffar varje dag.
För att söka tjänsten har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt goda kunskaper i engelska och svenska, tal och skrift.
För att trivas i rollen är du självklart självgående, driven, serviceinriktad, engagerad och har en mycket god samarbetsförmåga.
Då arbetet är mycket omväxlande måste du uppskatta och kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt.
Körkort är ett krav.

Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 december 2020
  • Ansök senast: 20 december 2020

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024