OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I Strömsunds kommun är naturen och den storslagna vildmarken alltid nära. Här har du goda möjligheter till friluftsliv och god livskvalitet och får mer tid att leva det liv du vill med en enklare och närmare vardag. I våra mindre samhällen och byar känner människor varandra och det skapar trygghet och gemenskap för både ung och gammal.
Strömsunds kommun har cirka 1.400 medarbetare inom många yrkesområden. På våra arbetsplatser strävar vi aktivt efter att skapa motivation och arbetsglädje. Tillsammans arbetar våra anställda för att ge bästa möjliga service till alla som kommer i kontakt med kommunens verksamheter.
Vi har Sveriges viktigaste jobb och våra medarbetare gör skillnad varje dag. Välkommen att bli en av oss!
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist ansvarar du för bokning, in/utcheckning, uthyrning, kassahantering, redovisning och turistinformation. Vi förväntar oss även att du i samarbete med övrig personal utför andra förkommande arbetsuppgifter på campingen.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har gymnasiekompetens samt goda kunskaper i svenska och engelska. Lokalkännedom och språkkunskaper i tyska är meriterande. Vi ser gärna att du har vana av kassahantering samt erfarenhet av liknande arbete.
Som person har du ett trevligt bemötande och är ansvarstagande, utåtriktad och självgående. Arbetet kräver att du arbetar i ett team vilket innebär att du ska kunna samarbeta.
ÖVRIGT
Vi har gjort ett genomtänkt val av kanaler för den här rekryteringen. Vi vill inte bli kontaktade av försäljare, vänligen respektera detta.