OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du också en Hedda?
Hedda Care är i en intensiv tillväxtfas och vi söker nu dig som brinner för service och vill vara vårt ansikte utåt i receptionen för vår nyetablerade mottagning i central Stockholm. Du är glad, serviceinriktad och snabbtänkt.
Du ska ha god kännedom om systemen: TakeCare, WebDoc, Liston, Ek.
Du ska ha arbetat i receptionen på en vårdmottagning tidigare samt inneha minst 2 års kassa/receptionistvana.
Du kommer att ha ett varierande jobb som innefattar uppgifter och ansvarsområden såsom:
Receptionstjänst: bokningar, avbokningar
Kassa: kassaregistreringar, betalningar, dagsavslut
Telefoni
Kassaregistreringar
Beställning förbrukningsmaterial
Renhållning
För den här tjänsten behöver man som person vara flexibel, ansvarstagande och samtidigt ha förmåga att tänka utanför boxen. Då verksamheten är i ständig tillväxt och förändring kommer uppgifterna variera och du måste ha lätt för att lära dig nya uppgifter och ställa om.
Vi vill att du som söker är:
Noggrann
Ansvarstagande
Lösningsfokuserad
Stresstålig
Serviceminded
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och kommer att intervjua löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi avsäger oss vänligt men bestämt kontakt med rekryteringsföretag.
Hedda Care är en svensk vårdkoncern som levererar vårdtjänster till privatpersoner, försäkringsbolag, företag och regioner. Företaget grundades hösten 2019 och har sedan dess haft en mycket snabb tillväxt. I dag har Hedda Care kliniker i Stockholm, Göteborg och Malmö. Huvudkontoret ligger på Humlegårdsgatan i centrala Stockholm.