Receptionist

Arbetsbeskrivning

Regus och Spaces i Stockholm söker receptionister/administratörer till våra kontorshotell. Vi letar efter dig som är motiverad, kundorienterad, energisk och har laganda.
Hos oss hyr kunder olika typer av kontorslösningar t ex kontors- eller loungemedlemskap. Din arbetsplats kommer på våra 9 center i Stockholm. Vi erbjuder en arbetsplats med varierande arbetsuppgifter och goa kollegor.


Exempel på arbetsuppgifter:
Ta emot och ta hand om våra kunder och deras besökare
Svara i telefon samt hantera bud, post och leveranser
Organisera och närvara vid kundevents.
Fylla på kaffemaskiner och tömma diskmaskiner
Ställa i ordning konferenslokaler



Vem är du?
Du behöver kunna läsa, skriva, förstå svenska och engelska och tala flytande, samt vara van vid dator och telefon som arbetsredskap. Kunskap i office-program eller liknande är nödvändiga. För att lyckas i rollen behöver du ha 1-2 års arbetserfarenhet, gärna från hotell, reception och administration.


Vilka är vi?
Regus och Spaces är en del av IWG som förser företag över hela världen med arbetsplatser. Vi arbetar med människor och företag från hela världen, och hjälper dem att lyckas i sin vardag. Att ta hand om våra kunder på ett professionellt sätt är vår högsta prioritet. Det kan ibland innebära att vi behöver tänka utanför boxen för att skapa lösningar på tillsynes omöjliga problem.


Start: Omgående eller enligt överenskommelse


Skicka ansökan till: sofie.rundlof@regus.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ÖSTERMALM
  • 2 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2021
  • Ansök senast: 14 oktober 2021

Postadress

Östermalmstorg 1
Stockholm, 11442

Liknande jobb


4 oktober 2024

4 oktober 2024