OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du lyhörd, trygg i dig själv, har skinn på näsan och vill spendera din vardag i en kontorsreception i centrala Göteborg? Är du en person som drivs av att leverera glad och positiv service till alla du möter? Just nu söker vi en receptionist till Platzer Fastigheters lokaler i Gullbergsvass, i fastigheten Tennet. Vi söker dig som trivs i mötet med människor, fokus i rollen kommer vara att hjälpa husets hyresgäster och dess besökare.
Detta är ett långsiktigt uppdrag med start 25 oktober 2021. Du blir anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner, ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Om oss
Platzer Fastigheter är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter, främst kontor. Företaget äger och utvecklar 70 fastigheter med en total yta om cirka 830 000 kvm. Genom uthyrning och förvaltning, fastighetsprojekt och stadsutveckling samt förvärv och försäljningar av fastigheter skapar Platzer tillväxt och lönsamhet. Platzer prioriterar goda relationer med hyresgästerna och erbjuder service som präglas av närhet och engagemang.
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att leverera service i världsklass till såväl besökare som husets hyresgäster.
Arbetsuppgifterna kommer även bestå av att:
- Ta emot besökare till fastigheten och lotsa dem rätt
- Ansvara för konferensrum, innefattande bokning, beställning av catering samt servering
- Hantering och sortering av inkommande och utgående post och paket
- Ha god kontakt med leverantörer samt hålla Platzers allmänna utrymmen snygga och representativa
- Ta emot inkommande samtal och mail
- Hantera hyresgästers parkeringstillstånd
- Ansvara för taggar vid nyanställning i huset
- Vara behjälplig mot hyresgäster vid frågor om ex. felanmälningar i huset
- Beställning av kontorsmatreal
- Ta emot kemtvätt, meddela hyresgäster när det kommit tillbaka
Kvalifikationer
Till tjänsten som receptionist på Platzer söker vi dig som är trygg i dig själv, har gedigen arbetslivserfarenhet och som vill leverera toppservice i en kontorsreception. För att trivas i rollen tror vi att du är en glad, prestigelös och positiv person som drivs av att träffa människor. Du har skinn på näsan och har erfarenhet som gör dig trygg i mötet med nya människor och när du ställs inför nya situationer. Du samarbetar med kunder och hyresgäster men arbetar framförallt självständigt i receptionen.
Krav för tjänsten är att du kan uttrycka dig obehindrat på svenska, i tal och skrift samt goda datorkunskaper. Goda kunskaper i engelska är fördelaktigt.
Övrigt
Tjänsten är ett heltidsuppdrag med en tillsvidareanställning där du blir anställd hos KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund Platzer Fastigheter.
Arbetstid: Måndag-Fredag 07.45-16.30. 45 min lunch
Start: 25 oktober 2021
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Har du frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00