OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Serviceinriktad kontorskoordinator
Trivs du i en miljö med varierande arbetsuppgifter där du varje dag får bemöta besökare och kollegor med förstklassig service? Då har vi jobbet för dig!
Sök rollen som kontorskoordinator redan idag och bli en viktig del av ett framgångsrikt konsultföretag!
Vem söker vi?
Det här jobbet passar dig som gärna är spindeln i nätet i ett större sammanhang.
Du ska gilla att sätta upp tydliga mål och strävar efter att nå dem på ett så effektivt sätt som möjligt.
Det är viktigt att du har höga ambitioner och alltid gör ditt bästa i arbetet. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom post- och budhantering, koordinering och kontorsunderhåll, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet.
Arbetsuppgifter
•Inköp av förbrukningsmaterial
•Leverantörs och inköpsansvarig för kontoret. Bla kontakt med städbolag
•Hålla gemensamma utrymmen i ordning
•Bemanna receptionen och bemöta besökare
•Ansvarar för kontorsmaterial som telefoner, datorer
•Planerar interna och externa events
•Allmänna trivseln på kontoret
Skallkrav
•Gymnasieutbildning
•Svenska och engelska i tal och skrift
•Minst 2års erfarenhet inom liknade arbete
•Grundläggande kunskap i office paket
Det är meriterande om du
•Jobbat inom liknade företag
•Har ett tekniskt intresse
Personliga drag
•Kommunikativ
•Serviceminded
• Strukturerad
•Engagerad
Om företaget
Vår kund är en nordisk lösnings och konsultpartner som har tjänster inom bland annat digitala transformation, cybersäkerhet och totaltförvar. De har ca 2100 medarbetare som hjälper företag, industrier och offentliga sektor att dra nytta av teknik och digitalisering för ett hållbar och säkert samhälle.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden under provanställningen för att sedan gå över direkt till kund.
Villkor
Startdatum: enligt överenskommelse
Placeringsort: Alvik
Arbetstider: 8 - 16:30 Vardagar
Omfattning: Heltid
Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll.
Observera att vi inte tar in ansökningar via mail.
Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996