Receptionist

Arbetsbeskrivning

Capio Specialistkliniker är Capio Sveriges drivhus med uppdrag att både förvärva och etablera nya verksamheter samtidigt som vi driver stora delar av Capios Specialistvård. Vi strävar ständigt efter en allt högre medicinsk kvalité och ser nya möjligheter framöver bl a med hjälp av den digitalisering som pågår. Capio Specialistkliniker är ett mångfacetterat affärsområde beaktat både de medicinska specialiteterna, affärsmodellen med såväl vårdval som upphandlad verksamhet och den geografiska spridningen. Därav har vi valt att organisera verksamheten med en starkt decentraliserad styrning och all utveckling sker i nära samverkan mellan affärsområdet och respektive patientområde.

Capio Specialistkliniker har idag 30 enheter och vi är ca 900 medarbetare som hjälps åt att leverera uppdraget. Verksamheten är indelad i fyra patientområden: Capio Ögon, Capio Psykiatri, Capio Närsjukhus samt Capio Single Episodes med verksamheter inom Hud, ÖNH, Gynekologi, Obesitas, Urologi och Ultraljud.

Capio Lundby Specialistsjukhus är ett sjukhus i Göteborg som via ett omfattande vårdavtal med

Västra Götalandsregionen bedriver ett brett spektrum av offentligt finansierad specialistsjukvård; dialys/

njurmedicin, kirurgi, medicin, psykiatri, ögon, ÖNH, och en dagkirurgisk enhet med tre operationssalar.

Vi kan även erbjuda vård och hälsokontroller till skolor, företag, försäkringsbolag





Beskrivning
Annonsen erbjuder ett vikariat till och med 2022-08-31 med eventuell möjlighet till förlängning.

Som receptionist kommer du att arbeta i Centralreceptionen. Centralreceptionen är sjukhusets nav och vårt ansikte utåt. Här är det en självklarhet att ge service utöver det vanliga med inriktningen att varje individ får det bästa bemötandet. Våra öppettider är måndag 07:00 - 19:00 tisdag-fredag kl. 07:00 - 16:00. 

Arbetsuppgifter
Arbetet består av att ta emot besökare i huvudentrén och visa dem tillrätta. Du tar emot betalningar och ankomstregistrerar patienten i Centralreceptionen och hjälper våra patienter att registrera sig i självincheckningsterminalerna. Du svarar också i sjukhusets telefonväxel där du både besvarar frågor och kopplar vidare samtal till de olika mottagningarna. I vår Back Office utför vi administrativa uppgifter som fakturahantering, beställningar av resor, kuvertering och scanning.

Kvalifikationer
Du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med att ta emot människor både per telefon och i en reception. Det är positivt om du är van vid kassahantering. 
Som person ser vi att du är mogen, flexibel och kreativ med hög servicekänsla och samarbetsförmåga.

Villkor
Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi intervjuar fortlöpande!

Capio – Nordens största privata vårdgivare
Capios vision är att förbättra hälsan för människor varje dag. Vi vill göra skillnad för våra patienter genom att se, lyssna och finnas här – idag och genom hela livet. Våra medarbetare är viktiga för oss och vi vill ge dem kraften att finnas där för våra patienter men också för att utveckla vården i stort. I vårt dagliga arbete jobbar vi utifrån våra värderingar: Quality, Empowerment, Innovation och Social responsibility. De hjälper oss att uppfylla vårt patientlöfte om att vara en pålitlig partner – närvarande och nytänkande. Tillsammans förbättrar vi folkhälsan – en individ i taget!


Capio erbjuder ett brett och högkvalitativt vårdutbud genom våra sjukhus, specialistkliniker och vårdcentraler i Sverige, Norge och Danmark. Våra patienter kan även få hjälp via våra digitala tjänster. Capio är sedan 2018 en del av Ramsay Santé - en ledande vårdgivare med 36 000 medarbetare i sex länder. För mer information, besök https://capio.se/.


Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Sammanfattning

Liknande jobb