OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi efter en erfaren receptionist till vår företagskund på Lindholmen.
Uppdraget är på 50% och startar 1 november och uppdraget är på minst 6 månader.
Arbetstid mån-fre kl 08:00-12:00
I dina arbetsuppgifter kommer du att
- Vara ansiktet utåt
- Ta emot besökare
- administrera passerkort, parkeringstillstånd
- Posthantering och leveranser
- Hålla rent och snyggt i entrén
- viss administration
Din profil
Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga.
Vi söker dig som har
- Fullständig gymnasieutbildning
- Erfarenhet av service, gärna reception
- Flytande engelska
- Ett gott morgonhumör!
- Flexibel
Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder.
Om företaget
SÖK TJÄNSTEN:
Vi tar emot ditt CV på mejl och vi använder oss ej av länken.
info@bemanningskontoret.se
Vi önskar att din ansökan består av CV, personligt brev och- kontaktuppgifter!
Efter avslutad rekryteringsprocess sparar vi ej ditt CV.
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
DI Gasellföretag 2019 och 2020.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson