OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RADISSON BLU SCANDINAVIA HOTEL
Med bästa läget i stan och en fantastisk personal levererar vi förstklassig service till våra gäster. Vårt mål är att vara Göteborgs bästa hotellarbetsplats. Vi har ett nyrenoverat hotell med 355 hotellrum och sviter, bar & restauranger, en stor konferensavdelning och fantastiska allmänna ytor. Vi hoppas du vill vara en del av Team Scandinavia!
Vårt Front Office Team söker en serviceinriktad, vänlig och positiv medarbetare som vill arbeta med oss.
DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER BLIR:
Att välkomna våra gäster och ge dem en högklassig service under vistelsen hos oss
Besvara frågor och ge information om hotellet och dess omgivning
Kommunicera med gäster och medarbetare via telefon, email och i person
Dagliga receptionssysslor såsom incheck/utcheck och planering av ankommande gäster
Att assistera gäster med turistrelaterade frågor
Skapa och upprätthålla goda relationer med gäster och medarbetare.
Att väl känna till och följa Radisson Blu´s servicekoncept och standards
FÖLJANDE KRÄVS FÖR TJÄNSTEN:
Yes I Can-attityd, kvalitetsmedvetenhet och gästfokus.
God samarbetsförmåga och att vara bra på att ta eget ansvar
Att kunna arbeta i ett högt tempo med mycket som händer samtidigt.
Flexibilitet och att vara duktig på att prioritera
Att vara vara initiativrik och kreativ i att hitta lösningar.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Tidigare erfarenhet från hotell eller reception
B-körkort med god körvana
VI ERBJUDER:
100% vikariat på ca 8 månader
Ett kul och omväxlande arbete inom en stor internationell hotellkedja
Oregelbundna arbetstider, inklusive dagar, kvällar och helger
Intervjuer sker löpande
Krav:
Körkort:
* B (Personbil)