OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad person som gillar att ta ansvar? Vill du jobba på ett företag som gör det möjligt för människor över hela världen att andas ren luft? Då skulle du passa utmärkt som receptionist på Camfil AB:s kontor i centrala Stockholm!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att ingå i vårt effektiva kontorsteam och arbeta självständigt i vår Frontdesk vilket innebär ansvar för reception och telefonväxel men också att vårt kontor är representativt. Miljön är internationell och du kommer att ansvara för att ge våra besökare den bästa service de kan få.
Din arbetsdag innehåller både fasta rutiner och varierande uppgifter beroende på vad det finns för behov på kontoret. Det är alltid något spännande på gång.
Vem är du?
Vi vill att du har ett par års erfarenhet från servicebranschen med goda referenser. Du kommer att vara ansiktet utåt så du trivs med att ha en social roll och du uttrycker dig väl på engelska. Grundläggande kunskaper i svenska krävs. Du har god datavana.
Som person är du proaktiv och välorganiserad. Du tycker om att ligga steget före, och du har en utpräglad servicekänsla och är ansvarsfull och driven.
Tjänsten är på heltid och du kommer att vara stationerad på vårt huvudkontor i centrala Stockholm. Det är ett vikariat, på grund av föräldraledighet, med goda möjligheter till förlängning.
Vi är ett familjeägt företag och det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande. Vi erbjuder ett utmanande arbete och en attraktiv arbetsmiljö i en innovationsorienterad kultur där engagemang, lagarbete och ett positivt förhållningssätt värdesätts.
Låter det intressant?
Urvals- och intervjuprocessen pågår löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast den 23 mars 2022 till vår HR-funktion ulrika.mandell@camfil.com. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag har gått ut.
Vi ser fram emot din ansökan!