Receptionist

Arbetsbeskrivning

Starka tillsammans - Bli en av oss 

Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig. 



Funktionen Customer Operations utgörs av 300 medarbetare fördelat på 19 team där vi dagligen arbetar för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen. 

Vårt uppdrag är att leverera PayEx tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvarar samtal, mejl och för konversationer i sociala medier med våra kunder och deras kunder. 

Inom Customer Operations slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!



Ditt uppdrag

Som receptionist har du dagligen telefon och mejlkontakt med våra kunder, slutkunder och dina kollegor internt samt att du hanterar administrativa arbetsuppgifter. Rollen kräver att du har mycket god servicekänsla och har ett genuint intresse för att se till att lösa våra kunders och dina kollegors behov.

- Du är första kontakten till kunder och besökare i Receptionen och bemannar växeln både när det gäller telefoni och mejl.
- Du stödjer dina kollegor som behöver hjälp med telefoni när det gäller anknytningar, överlåtelser, felanmälan, fakturor men även bokningar, behörigheter, beställningar


- Du har ansvar för att planera och organisera säkerhetsrutiner internt så som larm, inpassering och brandsäkerhet.
- Du har kontakt med leverantörer som tillhandahåller skötsel, drift eller leverans av varor till kontoret i Visby.
- Du deltar ev. i projekt och bidrar till att utveckla och förbättra det dagliga kundservice- och receptionsarbetet vi gör.




Din kompetens

- Mycket god kommunikativ förmåga i svenska och engelska.
- Serviceinriktad med fokus på kvalitet i alla relationer.
- Erfarenhet av arbete med t ex administration, handläggning, support, och/eller kundservicerelaterade yrken.
- Du är noggrann, ansvarsfull och lösningsorienterad.
- Det är enkelt för dig att strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter.



Meriterande:

- Kunskaper inom ytterligare ett nordiskt språk.
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.




Du är en person som vill ge det lilla extra och förstår vikten av att ge den bästa servicen. Du trivs att arbeta med problemlösning och upplever glädje i att ge ett professionellt och trevligt bemötande i alla lägen. Du är en lagspelare som tycker om att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor i arbetsgruppen.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.



Vad kan vi erbjuda dig?  Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor i en kreativ miljö får du vara en del av en grupp som har stort fokus på kundbemötande. Här ges du utrymme att tänka nytt, att få ta ansvar och arbeta med förbättringar.

Vill du bli vår nya kollega? Skicka din ansökan redan idag!  Tjänsten är på heltid, ett vikariat tom september 2023 med start innan juni och enligt överenskommelse. Placeringsort: Visby

Sista ansökningsdag är 2022-04-05. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer kan ske löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta, Ingrid Hagström Hägglund på telefon 070-3232099.

Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58  
SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84 

PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Pay Sweden
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2022
  • Ansök senast: 5 april 2022

Liknande jobb


22 november 2024