Receptionist

Arbetsbeskrivning

Stockholms konstnärliga högskola (SKH) utbildar och forskar inom cirkus, dans, danspedagogik, film, media, opera, scenkonst och skådespeleri. Genom banbrytande utbildning och forskning vill vi stärka konstens kraft och förmåga att möta samhällets utmaningar. I miljön för konstnärlig forskning har vi unika möjligheter att fördjupa utbildningarna och skapa tvärkonstnärliga samarbetsprojekt.

Vill du bidra till en attraktiv studie-, forsknings- och arbetsmiljö? Hos oss blir du en viktig del i den kritiskt reflekterande och inkluderande miljön. Genom nyskapande arenor för morgondagens tongivande konstnärer, forskare och pedagoger bidrar vi på konstnärlig grund till en aktiv dialog med det omgivande samhället. Gemensamt bär vi en kultur med en stark vi-känsla som utmärks av ansvar, tillit och engagemang där olikheter tillvaratas.

Välkommen att söka anställning som receptionist
Fastighets- och serviceavdelningen ansvarar för drift och stöd gällande fastigheter och verksamhetsanknuten service inom SKH. Avdelningen består av 10 medarbetare som arbetar med både högskolegemensamma uppgifter och operativt arbete på någon av våra fem adresser, belägna på Östermalm i Stockholm.

Arbetsuppgifter
Som receptionist vid SKH är din huvudsakliga uppgift att ge service och stöd till externa besökare samt studenter och anställda vid SKH samt bemanna vår reception. I arbetsuppgifterna ingår även andra på avdelningen förekommande arbetsuppgifter. Rollen innebär såväl praktiskt som administrativt arbete. Du rapporterar till chefen för Fastighets- och serviceavdelningen

Till arbetsuppgifterna hör i huvudsak att:


• Ta emot besökare i receptionen samt hantera inkommande post och paket
• Administrera inpasseringsbrickor till studenter och personal
• Boka lokaler samt vara behjälplig vid bokning av resor
• Inventera förråd och lager och ta ansvar för beställningar
• Vara behjälplig vid möten, föreställningar och konferenser
• Administrativt stöd till ledningen på avdelningen

 Önskvärda kvalifikationer

• Avslutad gymnasieutbildning
• Dokumenterad erfarenhet av att arbeta i reception eller annat serviceyrke med högt ställda servicekrav
• Erfarenhet av administrativt arbete
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Erfarenhet och intresse av att arbeta med digitala verktyg och AV-utrustning
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska

Meriterande:


• Erfarenhet från receptionsarbete i skolmiljö

Vi söker dig som är en ansvarstagande, flexibel och en problemlösande person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter med omväxlande tempo. Du är van vid att ta eget ansvar och har god förmåga att koordinera flera arbetsuppgifter samtidigt.

Du har en aktiv vilja att bidra till goda relationer både internt och externt. Dessutom är du strukturerad, noggrann och har god förmåga att utveckla administrativa rutiner.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Om anställningen
Anställningens omfattning är på heltid och är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tillträde 15 augusti 2022 eller enligt överenskommelse.

Om ansökan
Du registrerar din ansökan och laddar upp dokument i vårt rekryteringssystem. I korthet ska ansökan innehålla meritförteckning (CV och personligt brev) med kopior på handlingar du vill styrka ditt CV med.

Eventuella bilagor du vill åberopa som inte kan skickas via vårt rekryteringssystem skickas till Stockholms konstnärliga högskola, Box 24045, 104 50 Stockholm, märkt med diarienummer 2022/465/2.2.1

Välkommen med din ansökan senast den 22 juni 2022.

Fackliga företrädare: https://www.uniarts.se/om-skh/jobba-pa-skh/p-org

För denna rekrytering har vi gjort vårt annonsval och vill därför inte bli kontaktade av annonsförsäljare, rekryteringsbyråer eller motsvarande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Stafbom, chef utbildningsadministrativa avd
08 - 494 00 289
Olof Halldin, bibliotekschef
08-494 00 531
Personalhandläggare Martin Arleskär
0849400808 0769400808
Forskningsledare Rolf Hughes
08 - 494 00 311
Jan-Erik Sahlberg, avdelningschef
08 - 494 00 296
Martin Arleskär, personalhandläggare
08 - 494 00 808
Maria Hedman Hvitfeldt
08 494 00 607
Beata Alving, prefekt
08 - 494 00 821
Maria Hedman Hvitfeldt prefekt
08 494 00 607
Beata Alving, prefekt
08-494 00 821

Sammanfattning

Besöksadress

Box 24045
None

Postadress

Box 24045
Stockholm, 10450

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024