Receptionist

Receptionist

Arbetsbeskrivning

Tycker du om händelserika och varierande dagar med fokus på utmärkt kundservice samt vill arbeta i en internationell kontorsmiljö? Är du utåtriktad och sammarbetsorienterad? Då är detta rollen för dig!

Tjänsten ligger inom Stockholms och vår kund arbetar med finansiella tjänster. Arbetet innefattar, reception, catering förberedelse, planering och genomförande av mötesarrangemang samt kundkommunikation. Vidare kommer du att ansvara för kvalitetsuppföljning av kontorsservicen på plats samt sköta leverantörer, du bidrar även med samordning av reparationer och förbättringsområden med tillhörande administration.

Exempel på uppgifter:

· Välkomna personal och gäster
Hantera e-post- och telefonfrågor
Administrativa uppgifter
Kundkontakt och rapportering
Postdistribution
Möten och evenemang
Assistera kontors ansvarig
Korrigera eller lösa problem eller problem genom befintliga system och processer


Din bakgrund och personliga profil:
Utmärkta kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift, båda språken används dagligen (krav)
Erfaren användare av Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) och allmän datorvana
Utmärkt kommunikations- och serviceförmåga; fokus på interna och externa kundbehov och arbeta för att överträffa deras förväntningar
Engagerad och proaktiv; Identifiera förbättringsområden och prioritera daglig arbetsbelastning
Organiserad med stor administrations- och koordinationsförmåga

Vi erbjuder dig en spännande möjlighet i en stor global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, arbetstid måndag till fredag ​​kontorstid. Startar så snart som möjligt och enligt överenskommelse.

Rekryteringen sker löpande, så tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdag, som är 15 september 2022. Vi önskar din ansökan på engelska.

Om du har några frågor angående tjänsten, vänligen kontakta rekryterande chef Philipp Lohmann

philipp-

CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2021 27,0 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CBRE GWS Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2022
  • Ansök senast: 18 september 2022

Liknande jobb


2 oktober 2024

2 oktober 2024