OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att vara i rörelse och träffa nya människor? Då passar du in hos oss!
Regus och Spaces i Göteborg söker timsanställda receptionister till våra kontorshotell. Vi letar efter dig som är motiverad, kundorienterad, energisk och har laganda.
Hos oss hyr kunder olika typer av kontorslösningar t ex kontors- eller loungemedlemskap. Din arbetsplats kommer att vara alla våra 4 center i Göteborg och då du kommer att flytta runt efter behov. Vi erbjuder varierande arbetsuppgifter och goa kollegor.
Exempel på arbetsuppgifter:
Ta emot och ta hand om våra kunder och deras besökare
Svara i telefon samt hantera bud, post och leveranser
Organisera och närvara vid kundevents.
Se till att kök och lokaler är representativa
Ställa i ordning konferenslokaler
Vem är du?
Du behöver kunna läsa, skriva, förstå svenska och engelska och tala flytande, samt vara van vid dator och telefon som arbetsredskap. Kunskap i office-program eller liknande är nödvändiga. För att lyckas i rollen behöver du ha 1-2 års arbetserfarenhet, gärna från hotell, reception och administration.
Vilka är vi?
Regus och Spaces är en del av IWG som förser företag över hela världen med arbetsplatser. Vi arbetar med människor och företag från hela världen, och hjälper dem att lyckas i sin vardag. Att ta hand om våra kunder på ett professionellt sätt är vår högsta prioritet. Det kan ibland innebära att vi behöver tänka utanför boxen för att skapa lösningar.
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Skicka ansökan till: gothenburg.central@regus.com
Hör av dig snarast då intervjuerna sker löpande och tjänsterna kan tillsättas snabbt.