OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Till vår kund i centrala Göteborg söker vi nu efter en Receptionist för traditionellt receptionsarbete med att möta besökare, medarbetare och hantera växeln. Teamet utför dessutom administrativa uppgifter såsom att hantera interna beställningar, återkommande egna uppgifter, besvara förfrågningar, samt kontering och sakgranskning av fakturor. I rollen som Receptionist kommer du även sköta hantering av ärendehanteringssystem och då avdelningen befinner sig i en utvecklingsfas är arbetet med att digitalisera och automatisera en del av vardagen. Det innebär att det är viktigt att du tycker om att vara i en dynamisk miljö där förändringar och förbättringar sker då du kommer att vara en del i det arbetet och förväntas bidra med erfarenheter och idéer.
Avdelningen består idag av åtta personer som ansvarar för olika områden, men arbetar tätt tillsammans. De interna kontakterna är många och receptionen är en naturlig kontaktyta för våra externa besökare.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Du har dokumenterad erfarenhet av arbete inom reception, telefonväxel och administration.
- Du har goda kunskaper i Outlook, Teams, Excel och Word.
- Du har mycket goda kunskaper i svenska språket, i såväl tal som skrift.
- Du har B-körkort och god körvana.
- Det är meriterande om du har erfarenhet i något av följande program: Vision 80/20 Svara, ServiceNow, Receptionist Console och SharePoint.
Personliga egenskaper
För att lyckas och trivas i rollen som Receptionist så är ett professionellt bemötande och en positiv attityd en självklarhet för dig. Du är serviceinriktad, uppmärksam, hjälpsam och har ett genuint intresse för att lära dig nya saker. Vidare så har du goda digitala kunskaper och är inte rädd för att ta till dig ny teknik och sätta dig in i nya system. I det här uppdraget lägger vi stor vikt på personliga egenskaper då man ingår i ett väl fungerande team som är företagets hjärta och ansikte utåt.
Lön
Lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, 40h/v på plats hos kunden. Vår kund önskar start 2022-11-20 och uppdraget förväntas löpa till och med 2023-10-31, med goda möjligheter till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund i Göteborg. Skicka in din ansökan redan idag, då intervjuer sker löpande. Deadline för ansökningar är 2022-11-09 klockan 10:00.