Receptionist

Arbetsbeskrivning

Försörjning- och integration

Västerviks kommun har attraktiva boendemiljöer och mycket livskvalitet. Här är det lika nära till skärgården som till det typiskt småländska inlandet. Kommunen har ett gott företagsklimat där besöksnäring är ett stort inslag. Kommunen har cirka 36 000 invånare varav drygt 21 000 bor i centralorten Västervik.

Enheten för arbete och kompetens inom kommunstyrelsens förvaltning samlar kommunens verksamhet som har med arbetsmarknad att göra. Förutom försörjningsstöd arbetar vi med integrationsfrågor, kompetensutveckling med tonvikt på eftergymnasial utbildning samt en omfattande aktivitetsdel.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i verksamhetens reception med varierande uppgifter. I tjänsten ingår
möten med besökare, telefonservice, arbete i verksamhetssystem, utskick, arkiv, posthantering och andra administrativa arbetsuppgifter.

Din kompetens
Du har minst gymnasieutbildning. Eftergymnasial utbildning inom kundtjänst är meriterande.

Du ska ha tidigare erfarenheter av att arbeta inom kundtjänst eller reception.

Du är serviceinriktad, tydlig och har kulturell medvetenhet. Du är trygg, stabil, strukturerad, effektiv och kontrollerad i stressituationer. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Det är meriterande om du är flerspråkig.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Övrigt
B körkort är ett krav för denna tjänst.

Välkommen med din ansökan!



Information
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida.
Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Västerviks kommun
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • -
  • Tillsvidare. Heltid. Tillträde enligt överenskommelse.
  • Publicerat: 15 juni 2016

Liknande jobb


22 november 2024