Receptionist

Receptionist

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Söker du en spännande möjlighet att arbeta som receptionist på deltid? Då är detta jobbet för dig! Vi letar efter en engagerad och professionell receptionist som kan ta hand om vår kunds reception på 75% basis. Som receptionist för vår kunds räkning kommer du att vara den första kontaktpunkten för deras besökare och samtal. Om du är en person som trivs med att ge utmärkt service, inte är rädd för att kavla upp ärmarna ch har en positiv inställning, då är du den vi söker! Ansök idag och bli receptionist & växeltelefonist med ansvar för post och pakethantering på 75%! 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Uppdraget är på 75% med start 1 september och är tänkt att pågå till en början i 6 månader med god chans till förlängning. 

Skicka din ansökan så snart som möjligt på www.randstad.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta jakob.all@randstad.se

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansvarsområden
Välkomna besökare på ett vänligt och professionellt sätt och se till att de får rätt vägledning och assistans.
Hantera inkommande samtal på ett korrekt och effektivt sätt, vidarebefordra dem till rätt person eller avdelning och ge allmän information till samtal för att upprätthålla en högkvalitativ servicestandard.
Ta emot och hantera inkommande och utgående post samt ansvara för pakethantering.
Hantera bokningar av mötesrum och schemaläggning av möten.
Samarbeta med det gemensamma växelteamet för att säkerställa smidig kommunikation och samarbete över hela landet.


Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av att arbeta som receptionist, växeltelefonist eller inom kundservice är önskvärt.
Utmärkta kommunikationsfärdigheter och förmåga att hantera samtal och kundinteraktioner på ett professionellt och serviceinriktat sätt.
God organisationsförmåga och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
Erfarenhet av post- och pakethantering
Goda kunskaper i administrativa verktyg och program, som MS Office.
Flytande kunskaper i svenska och engelska


Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juni 2023
  • Ansök senast: 31 juli 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


4 november 2024

4 november 2024