OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Företaget är en välkänd spelutvecklare och speldistributör med verksamhet och studios i flertalet länder globalt. De har över 10 000 anställda som tillsammans arbetar för att skapa en häftig spelkatalog. Företaget står bakom en rad framgångsrika spelserier som spelas av användare världen över.
Arbetsuppgifter:
Som receptionist ansvarar du för receptionen och har varierande arbetsuppgifter. I rollen ingår att skapa en trivsam arbetsplats samt viss kontorsservice och administrativa arbetsuppgifter som resebokningar, kontakt med leverantörer, hantera beställningar av exempelvis kontorsmaterial, luncher och fika samt uppdatera listor och dokument. Du säkerställer även att det är snyggt och rent kring receptionsområdet och förbereder inför möten och konferenser samt är delaktig i onboarding av nyanställda. En del av arbetet innebär att du tar emot och välkomnar besökare i receptionen på ett vänligt, engagerat och professionellt sätt. Vidare innebär tjänsten att besvara ärenden via telefon och mejl. På sikt kan ytterligare uppgifter inom området kontorsservice tillkomma. Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är förlagda 08.00-17.00 måndagar till fredagar.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Se till att det är snyggt och rent kring receptionsområdet
• Administrativa uppgifter, resebokningar, kontakt med leverantörer, beställningar
• Ta emot och välkomna besökare i reception
• Växel- och mailhantering
• Förbereda inför möten och konferenser
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet av att arbetat med service tidigare gärna i en liknande tjänst
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Svenska och engelska, i tal och skrift
För att trivas i rollen tror vi att du som söker är en person som brinner för att ge god service och är mån om att ge ett gott bemötande till andra runt omkring dig. Du har ett prestigelöst förhållningssätt, är strukturerad och har en positiv inställning. I rollen är du ansiktet utåt för företaget vilket innebär att du bidrar till att skapa en välkomnande stämning och ge ett professionellt mottagande. Vidare är du lyhörd för kundens önskemål och har alltid kunden i fokus. Då rollen är självständig ställer det krav på att du trivs med att arbeta självständigt kombinerat med många olika kontaktytor. Tjänsten passar dig som trivs med att vara ansiktet utåt, bidrar med god energi och söker en långsiktig roll.
Övrig information:
Start: September eller enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund