Receptionist

Receptionist

Arbetsbeskrivning

RECEPTIONIST

Infometric är ett företag i snabb tillväxt i den gröna och snabbt växande Proptech-branschen. Vi är en ledande och grön leverantör som befinner sig mitt i den gröna energiomställningen.

Vi på Infometric är experter på att mäta och spara energi och att hjälpa våra kunder att hushålla med våra gemensamma resurser.

Vi erbjuder moderna tekniska lösningar och hållbara energilösningar som lönar sig för både plånboken och klimatet.

Genom åren har vi har hjälpt tusentals fastighetsägare och bostadsrättsföreningar att sänka sina energikostnader med hundratals miljoner kronor. Vi mäter el, varm- och kallvatten och temperatur i fastigheter och i boendes lägenheter. I våra mätsystem ingår också ofta solcellsanläggningar och laddboxar till elbilar.

Sedan starten 1995 har vi samlat in över en miljard mätvärden. Nu växlar vi upp med ambitionen att under de närmaste åren bli en ännu större aktör inom den gröna energiomställningen.

Vårt huvudkontor är placerat i Sollentuna och vi är omkring 50 anställda.

Om tjänsten:

Vi söker en engagerad och proaktiv receptionist som kommer att vara en viktig del av vårt team. Som en framstående aktör inom hållbara energilösningar är vi dedikerade till att erbjuda våra kunder enastående service och högkvalitativa produkter/tjänster. Du kommer inte bara vara ansiktet utåt för vårt företag, utan också stötta avdelningarna internt för att stödja vår tillväxt och framgång.

Arbetsuppgifter:

Välkomna och assistera besökare samt kunder på ett professionellt och vänligt sätt.
Hantera telefonsamtal, e-post och andra kommunikationskanaler och rikta dem till rätt avdelning.
Utföra administrativa uppgifter såsom att upprätta och hantera dokument, schemaläggning och databasadministration.
Delaktig av onboarding av nyanställda.
Assistera i organiseringen av möten, evenemang och konferenser.


Kvalifikationer:

Erfarenhet av arbete inom reception och kundservice är meriterande.
Stark kommunikationsförmåga och en vänlig attityd gentemot besökare och kollegor.
Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta effektivt under press.
Goda kunskaper i administrativa uppgifter och användning av Officepaketet.
Goda kunskaper i Svenska, i tal och skrift.


Vad vi erbjuder dig

Uppdraget omfattar en bemanning via Kraftsam Rekrytering & Bemanning med goda möjligheten att kunna gå över med anställningen hos vår kund. Tjänstens omfattning är på heltid med tillträde snarast.

Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvariga rekryterare på patricia.contreras@kraftsam.se eller ellen@kraftsam.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 november 2023
  • Ansök senast: 13 december 2023

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024