OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som receptionist hos vår kund får du ett varierad vardag, du är företagets ansikte utåt och hjälper både besökare och medarbetare med diverse göromål. Du kommer även ta hand om telefonväxeln, sköta viss fakturering, hantera bokningar av konferenslokal och ta emot leveranser.
I din roll som receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ta emot besökare
• Sköta telefonväxel
• Bokning av konferenslokal
• Fakturering
Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag på 3 månader med start i februari.
Om dig
För att trivas i den här rollen tror vi att du är flexibel och prestigelös i ditt arbetssätt, du har lätt för att hantera olika människor och förstår vikten av att vara en god ambassadör för företaget.
Vi ser att du har tidigare erfarenhet från kundbemötande och har en naturlig fallenhet för att ge det lilla extra till kunderna.
Om du även är en person som är utåtriktad och trivs med att arbeta i en social och framträdande roll kommer du att trivas här.
Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet inom service/kundbemötande
• Goda datakunskaper
• Mycket goda kunskaper i svenska språket
• Goda kunskaper i engelska
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Marie Ekvall via marie.ekvall@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Receptionist, Skåne, Malmö, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147