OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu receptionister för arbete vid behov för kunds räkning i Trelleborg. Är du en engagerad och serviceinriktad person som brinner för att skapa en välkomnande miljö? Då har du hittat rätt!
Vi söker dig som är intresserad av att vara företagets ansikte utåt och ansvara för att skapa en positiv och professionell atmosfär. Du kommer att välkomna besökare, hantera telefonsamtal, e-post och posthantering såsom in- och utgående post, paketleverenser och bud mm.
Tjänsten som Receptionist är ett konsultuppdrag med start i slutet av augusti. Arbetstiderna är kontorstid mellan kl. 8-17 med placering i Trelleborg.
Om dig
Vi söker dig som tidigare har arbetat som receptionist eller har någon form av erfarenhet av service eller kundkontakt.
Du har utmärkta kommunikationsfärdigheter, är professionell, artig och välorganiserad samt har organisatoriska färdigheter och förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt.
Du bör ha erfarenhet av administrativt arbete och vara bekväm med att använda tekniska verktyg och program för att underlätta ditt arbete.
Viktigt för tjänsten är:
• Du är studerande på minst 50%, är pensionär eller har en annan huvudsaklig sysselsättning
• Du kan arbeta vid behov
Kontaktuppgifter
Har du frågor om rekryteringen vänligen kontakta ansvarig rekryterare:
Liridona Brahimi via liridona.brahimi@adecco.se.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Receptionist, service, administration, Adecco, Malmö, Trelleborg
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147