OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en receptionist till Hotell Charlottenberg
och ser att du:
är genuint intresserad av människor och service
har god datorvana och mycket goda kunskaper i svenska och engelska
hanterar in- och utcheckning, telefon- och mail samt hantering av bokningar, fakturor, kassa, konferensbokningar och recensioner
Under arbetspasset ansvara du för att hålla receptionsområdet, samt andra lokaler välkomnande.
Vara behjälplig för våra gäster innan, under och efter vistelsen och se till att de får bästa möjliga upplevelse
Ha en hög kompetensnivå och alltid hålla sig uppdaterad om arbetet i receptionen samt lösningsorienterad.
Du är flexibel och tycker om att arbeta i högt tempo och känner dig bekväm med snabba förändringar
Som person är du ödmjuk, kreativ och resultatinriktad. Du vill ha roligt på jobbet och sätter stolthet i att leverera äkta service. Du är, ansvarsfull, strukturerad och noggrann. Du har en naturlig förmåga att planera, utföra och följa upp ditt arbete. Du trivs att arbeta med förbättring och utveckling, är flexibel och är inte rädd för förändringar.
Vi erbjuder dig en trygg och rolig arbetsplats med äkta kollegor som du kommer att vara stolt över!
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum.
Mejla din ansökan till Mikael Vogt.
jobba@hotellcharlottenberg.se