Receptionist

Receptionist

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du student, pensionär eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och vill ha ett extrajobb i en reception i Helsingborg? Läs då vidare. Vi har fått in en förfrågan till vår kund i Helsingborg inom läkemedelsbranschen som behöver stöttning i deras reception. Du kommer hoppa in vid behov och vara ansiktet utåt för bolaget, ta hand om telefonväxeln samt hantera diverse administrativa uppgifter kopplade till receptionen.


För den här rollen behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, i form av studier eller annat arbete. Har du inte en annan huvudsaklig sysselsättning eller vill arbeta annat än vid behov, ber vi dig söka till våra heltidstjänster.


Uppdraget är på deltid, endast vid behov för inhopp i receptionen på plats hos vår kund.
Start omgående och löper på tillsvidare.


Att vara konsult
Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär.


Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-12-19. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amelie Lindell, amelie.lindell@randstad.se. Urval sker löpande och via vår hemsida, ansökningshandlingar tas inte emot via mejl.


För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
I rollen kommer du arbeta med receptionsarbete i form att ta emot besökare, hantera telefonväxeln samt annan övrigt administrativt arbete som dyker upp ad hoc för intern och extern problemlösning.

Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten behöver du:


Ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
Ha någon form av serviceerfarenhet
Kan tala och förstå svenska och engelska utan problem


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2024
  • Ansök senast: 19 december 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Office Coordinator

Office Coordinator

17 december 2024

Receptionist

Receptionist

17 december 2024

16 december 2024