OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en glad och framåt receptionist till våra företagskunder i Göteborg.
I dina arbetsuppgifter ingår det att bland annat ta emot besökare, svara i telefon och boka konferenslokaler eller andra liknande bokningar. Du hanterar även vissa administrativa uppgifter och tar emot bud och skickar paket. Som receptionist har du omväxlande arbetsuppgifter med mycket personlig kontakt med både besökare och medarbetare.
Din profil
Vi söker dig som brinner för service och som trivs med att vara ansiktet utåt för ett företag på ett professionellt sätt. Du är en person som gillar när tempot är högt och vi ser även att du jobbar strukturerat och kan prioritera dina arbetsuppgifter. För att trivas i denna tjänst så bör du vara prestigelöst och din drivkraft i ditt arbete är att vara andra behjälplig.
Du hanterar svenska och engelska i tal och skrift och du är duktig i officepaketet.
Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet vilket innebär att din anställning blir hos oss på Bemanningskontoret.
Om företaget
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en ansvarsfull, positiv och flexibel receptionist för heltidsarbete måndag-fredag mellan kl 07:30-17:30, varierande schema.
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV, Urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson