Receptionist

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Som receptionist hos oss kommer du att vara delaktig i den dagliga verksamheten. En mycket viktig uppgift är att säkerställa att alla som kontaktar receptionen, via telefon eller som besökande, blir väl bemötta.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Bemötande i receptionen
- Ta emot samtal
- Hantera in-och utgående post
- Kontrollera/beställa och hålla ordning på kontorsmaterialförråd
- Säkerställa god ordning i receptionen och konferensrum
- Assistera ekonomi- och övriga avdelningar med diverse administrativa uppgifter som exempelvis kopiering, arkivering, distribution och sammanställning av rapporter
- Arbeta prestigelöst och hjälpa till där det behövs
- Aktivt bidra med att utveckla och förbättra rutiner inom avdelningen.
- Hantera vaktmästeriets inkommande ärenden
- Attestera fakturor gällande inköp till receptionen/kontoret
- Beställa mat/lunch till möten
- Hålla ordning och fylla på i alla kopieringsrum i byggnaden
- Ansvara för frukostbeställningar och göra i ordning frukosten till hela kontoret på fredagar.

Erfarenhet och personliga egenskaper

Vi förutsätter att du har slutfört en gymnasieutbildning. Du behärskar engelska, har god datorvana och har arbetat med Officepaketet.

Vi ser gärna attdu har ett par års arbetslivserfarenhet, gärna från reception eller liknande.

Som person är du glad och positiv, pålitlig och ärlig. Du tycker om att ha många bollar i luften och är duktig på att ha en överblick och se vad som behöver göras. Vidare är du ordningsam, strukturerad och serviceinriktad. Du tar gärna egna initiativ och tvekar inte att rycka in där det behövs.

Vi erbjuder dig

En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt på jobbet och känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är en självklarhet för oss. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar.

Utöver det erbjuder vi bland annat:

- Fredagsfrukost
- Kick-offer
- Rikslunchkort
- Fantastiska kollegor!

Arbetets omfattning

Tjänsten är minst ett års heltids föräldravikariat med möjlighet till förlängning med start i oktober.

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. Har du frågor kan du kontakta Sara Lundberg, Recruitment Consultant, på 010-858 40 67.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management Kista
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 15 augusti 2019

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


22 november 2024