OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Collectum administrerar tjänstepensionen ITP för företag, försäkrade och försäkringsbolag. Vi är den oberoende knutpunkten för ITP, som ser till att premier och information på ett snabbt och enkelt sätt når rätt mottagare. Vi upphandlar också försäkringsbolag som förvaltar den tjänstepension som den försäkrade själv placerar. Kundservice är Collectums främsta ansikte utåt. Vi har ett kundorienterat synsätt som innebär att vi fokuserar på behoven hos både företag och försäkrade. Kundservice består totalt av 65 personer och är uppdelad i fyra grupper. Tre av dessa hanterar våra kundföretag (Kundservice Företag). De ansvarar för information till företagen, tecknande och ändringar av pensioneringsavtal samt registrering av individändringar. En grupp hanterar företagens medarbetare (Kundservice Försäkrade). De ansvarar för information till de försäkrade rörande deras försäkringar ITP, ITPK samt TGL och tar hand om registrering av ITPK-val, frågor och registreringar av förmånstagarförordnanden samt hälsoprövning av ITP och ITPK. Halvtidtjänst i reception och växel Arbetsuppgifter Receptionen är vårt ansikte utåt gentemot kunder och besökare. Arbetet innebär att svara i telefon och sköta Collectums telefonsystem. Vidare innebär arbetet att bemanna receptionen och hjälpa till i vår konferensdel. Det förekommer en del administrativa arbetsuppgifter. Eftersom det är en liten gruppering får man inte vara främmande för att rycka in och ta andra arbetsuppgifter. Det är viktigt att vara representativ och att ta tag i de servicebehov som uppstår, det vill säga vara proaktiv. Lämplig bakgrund Du är en utåtriktad person som har erfarenhet av kundbemötande. Det är ett plus om du arbetat med liknande tjänster tidigare[och att du är genuint intresserad av att på ett positivt sätt leverera god service. Du ska ha lätt för att samarbeta, vara självgående och inte rädd att hugga i då rollen ställer krav på flexibilitet. Du ska vara stresstålig, ordningsam, positiv och ha en mycket god känsla för service. Vidare ska du kunna tala och skriva flytande svenska såväl som engelska. Det är meriterande om du har kunskaper i Netwise Now och Netwise Directory Manager. Vi ser det som en självklarhet att du har god telefon och datorvana. Arbetstider Halvtidstjänsten är mellan 07:45-12:00 vissa dagar och 12:00-16:45 (15:45 sommartid) Övrigt Ovanstående är ett[löpande konsultuppdrag med start så snart som möjligt. [