OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag med en total omsättning på ca 170 miljarder SEK.I Sverige är vi rikstäckande med ca 50 kontor spridda från Malmö i söder till Luleå i norr.Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra globala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bamanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.För kunds räkning söker vi en receptionist på halvtid. Arbetsuppgifter Du kommer att ha sedvanliga receptionistuppgifter; möta anställda samt hjälpa besökare att hitta rätt person.Erfarenhet Det är meriterande om du har jobbat som receptionist tidgare, och trivs med den dagliga kundkontakten.Du har god datavana.Eftersom tjänsten är på halvtid så har du kanske en annan sysselsättning också idag, såsom studier eller annat deltidsjobb.Personliga egenskaper Du trivs med att jobba med människor, och tycker om att kunna hjälpa till.Som person är du öppen, social och hjälpsam.Detta erbjuder Adecco dig Som konsult för Adecco får du chansen att stärka ditt nätverk och bredda dina erfarenheter.Utifrån din kompetens ger Adecco dig möjlighet till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Fakta om anställningen Uppdraget startar omgående och rekrytering sker löpande. Din ansökan önskar vi få in via Adeccos hemsida www.adecco.se där du registrerar din profil och bifogar CV samt personliga brev.Klicka på knappen "Skicka ansökan" nedan för att registrera din ansökan.Välkommen med din ansökan!