OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brandsäkerhetsföretaget Firefly AB levererar tekniska system som upptäcker och förhindrar bränder och explosioner. Inom affärsområdet Industriapplikationer övervakas processer främst inom board- och träbearbetningsindustrin samt i värmekraftverk. I dessa hanteras organiskt material såsom papper, träfiber, kol och livsmedel. Bolaget har sedan några år också utvidgat verksamheten så att den nu även innefattar övervakning av pappersmaskiner samt av torkprocessen i avloppsreningsverk. Bolagets affärsområde Infrasystem omfattar övervakning av kabel- och kommunikationstunnlar och andra specialrisker. Firefly har försäljning i mer än 30 länder och är noterat på NGM-listan (Nordic Growth Market). Vill du jobba på NGM- listans mest spännande teknikföretag? Firefly finns beläget i nya, fräscha lokaler i Hammarby Sjöstad och Du kommer att ingå i ett team på fyra personer. Arbetsuppgifter I denna breda tjänst kommer Du bland annat att ansvara för receptionen och telefonväxeln. Du kommer dessutom att ha hand allmänna kontorsgöromål så som inköp, posthantering, registrering av leverantörsfakturor samt de anställdas frånvarorapportering. Vidare kommer Du att fungera som administrativt stöd åt VD I tjänsten ingår även underhåll och felrapportering av kontorsmaskiner samt hålla ordning i kök och konferensrum vid besök. Arbetstiderna är 8-12. Lämplig bakgrund Du har tidigare erfarenhet av kundbemötande och liknande administrativa arbetsuppgifter. Som person är Du positiv, öppen och social. Du tycker om att på ett positivt sätt leverera god service, både internt och externt och Du trivs med att vara företagets ansikte utåt. Dessutom har Du ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Tjänsten kräver att Du behärskar svenska, engelska och det är meriterande om Du har andra språkkunskaper. Övrigt Ovanstående är en rekrytering med tillträde snarast eller efter överenskommelse.