OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ny medarbetare till vår reception i Alvesta då nuvarande receptionist ska gå vidare med andra arbetsuppgifter inom företaget. Tjänsten är på 50% och innebär i huvudsak att ta emot inkommande samtal i växel och besökare i receptionen. En annan viktig arbetsuppgift är att registrera hissfel och fördela dessa till våra servicetekniker ute på fält. Du kommer att arbeta i en grupp, med två ytterligare kollegor, där ni gemensamt bemannar receptionen dagtid.
Vi erbjuder dig en arbetsplats i ett expansivt företag med ett öppet och positivt klimat där du som medarbetare har stor frihet under ansvar. Du kommer att ha kollegor i världsklass, bra villkor och stor möjlighet att utvecklas med företaget.
Kvalifikationer
Vi letar efter en person som brinner för service och har en förmåga att visa engagemang och intresse i varje möte. Det faller sig naturligt för dig att agera vänligt och professionellt gentemot såväl kunder som medarbetare. För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du kan arbeta effektivt i ett varierande tempo. Har du erfarenhet av ett service- och/eller administrativt yrke sedan innan är det meriterande. Då samtal med kunder och medarbetare utgör en stor del av din arbetsdag är det viktigt att du är kommunikativ och har goda kunskaper i svenska och engelska. Du ska ha gymnasieutbildning samt god datorvana sedan innan.
Ansökan
Om du har frågor om tjänsten kontakta Daniel Josefsson på 0472-390733. Tveka inte, ta chansen att komma med i ett positivt gäng på ett företag där personalen är vår största tillgång! Skicka in din ansökan till ansokan@alt.se. Märk ansökan med receptionist Alvesta. Rekrytering sker löpande och kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudande om annonserings- och rekryteringshjälp.