OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
För att trivas i rollen som receptionist tycker du om att vara ansiktet utåt och du ser alltid till att ge ett gott bemötande till alla.
Periodvis är det många besökare samtidigt och det gäller att du hanterar att ge lika service till alla. Vi tror att du har arbetat som receptionist i minst 1 år och har du dessutom erfarenhet av kassahantering samt administration är detta mycket meriterande.
Din profil
Som person vill du alltid vara professionell, du är flexibel och har ett servicemedvetet kundbemötande och du ger gärna det lilla extra till människor runt omkring dig. Trivs du med djur och har god hand om dem, kan detta vara rätt för dig. Du bör ej vara pälsdjursallergiker.
Vidare är du positiv och utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet. Du har en god samarbetsförmåga och har en sann servicekänsla som sitter i ryggraden.
Om företaget
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en mogen och erfaren receptionist som har möjlighet att arbeta 50% med arbetstider som är förlagda mån-sön.
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV, Urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson