Receptionist 50% för uppdrag hos modernt bolag

Arbetsbeskrivning

Receptionist 50% för uppdrag hos modernt bolag
Söker du en tjänst om 50% och vill jobba under lunchtimmarna (10-14)? Vår kund i Hammarby sjöstad söker nu en receptionist med minst 1 års servicevana som vill jobba med att täcka upp för sina kolleger under lunch. Jobbet passar dig som är social, service-minded och initiativtagande. Låter det här som något för dig? Då hoppas vi på din ansökan, redan idag! Tjänsten kommer påbörjas i januari 2018 och är 6 månader framåt.

Arbetsbeskrivning:
Här kommer du att arbeta som receptionist hos ett bolag verksamt inom betalningslösningar. Du kommer att sitta ute hos vår kund på ett kontor om 3 våningar i Hammarby sjöstad. Arbetstiderna mellan 10 – 14 innebär att du kommer att täcka upp för dina kolleger när de går på lunch. Under en timme kommer du att ensamt bemanna receptionen.

Exempel på arbetsuppgifter;

• Ta hand om inkommande samtal i bolagets växeltelefon, en del på engelska.
• Svara för posthantering, utfärda passerkort och ta emot besökare.
• Förekommande administrativa arbetsuppgifter.
Kvalifikationer:
Här behöver du;

• Minst 1 års erfarenhet från något serviceyrke (restaurang, kundtjänst, reception eller liknande).
• Avklarad gymnasieutbildning och färdigheter i MS Office.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Har du tidigare arbetat som receptionist och/eller har erfarenhet av att sitta i växel ser vi det som ett plus (ej krav).

För att lyckas i rollen som receptionist är du initiativrik och självgående då du ibland kommer arbeta ensam. Sitter du dessutom på en social förmåga och har ett gott servicetänk kommer du bli uppskattad av både kunder, besökare och kolleger.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-12-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Natalie Bettar | natalie.bettar@randstad.se [ mailto:natalie.bettar@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 29 november 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024

Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024