OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker för kunds räkning en receptionist på deltid, 4 timmar per dag. På kundföretaget arbetar cirka 50 personer och företaget är beläget i Järfälla. Receptionen bemannas av två personer. Du kommer att vara anställd[av Placera Personal. [ Arbetsuppgifter Som receptionist kommer du att arbeta med följande: . Ta emot inkommande samtal . Ta emot besökare . Ta hand om inkommande kundtjänstmejl . Posthantering . Sortering av fakturor innan scanning . Beställa kontorsmaterial . Daglig underhåll och skötsel av kaffemaskin [ [ . Gymnasiekompetens . Goda kunskaper i Officepaketet[ För att passa för tjänsten tror vi att du flexibel, tar initiativ och stort ansvar. Du är en framåt och positiv person med känsla för att ge service på ett professionellt sätt.[ [ Vi är måna om att våra medarbetare ska trivas och kompetensutvecklas i sin anställning på Placera. Vi jobbar aktivt för en god arbetsmiljö och uppmuntrar alla till fysisk aktivitet genom vårt friskvårdsbidrag.[ [ Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan omgående! [ Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719