OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Gillar du att ha kundkontakt? Trivs du inom serviceyrket? Vill du jobba 50%? Då har vi jobbet för just dig!
Just nu söker vi receptionist till Iver Sverige AB i Alingsås! Dina arbetsuppgifter kommer att vara mycket varierande. Du kommer att hantera växelsamtal, välkomna besökare, leverantörer och anställda, ansvara för underhåll av kaffemaskin, administration kring pågående projekt kopplat till Facility Management avdelningen och mycket mer.
Arbetstiden är på 50% förlagd på förmiddag 07:30-11:30. Start omgående och arbetet kommer att pågå under hela semestern. Det kommer inte finnas möjlighet för ledighet under semesterperioden. Placeringen kommer vara i Alingsås och man kommer skifta mellan två receptioner.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Hantera växelsamtal
Välkomna besökare, leverantörer och anställda.
Ansvarar för att kök, gemensamma ytor samt konferenslokaler är i ett prydligt skick
Post- och pakethantering
Hantering av receptionsmail
Ansvarar för rengöring och service av kaffemaskiner
Inventering samt inköp av kaffeprodukter, kontorsmaterial mm
Ärendehantering gällande Facility Management avdelningen
Administrering kring lokala ärenden/arbetsuppgifter som är kopplade till respektive kontor
Administrering kring pågående projekt kopplat till Facility Management avdelningen
Kvalifikationer
För att lyckas i tjänsten behöver du:
Ha erfarenhet av administrativa uppgifter
Vara kunnig inom Office-paketet
Ha erfarenhet av arbete i olika system
Vara serviceminded, driven och positiv
Gilla struktur men vara öppen för förändringar
Kunna arbeta fysiskt då det förekommer lyft av tyngre paket
Kunna jobba lite mer vid behov.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2022-04-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Dejan Livancic, Dejan.Livancic@randstad.se
Om företaget
Vi hjälper dig att driva digital transformation som stänger gapet mellan aspiration och implementation. Vårt löfte till dig är enkelt: Vi lovar att alltid finnas ”Beside you”, ”Behind you” och ”Before you”.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044