OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, HR och IT. För kunds räkning söker vi en receptionist till ett[2 månader långt uppdrag.[Företaget[arbetar inom informationsbranschen[med att[utforma kund- och marknadsanalyser och[har i dagsläget ca 4000 kunder. Du skulle arbeta på företagets huvudkontor som är beläget i en förort söder om Stockholm.[ Som receptionist kommer du att ha traditionella receptionsgöromål som att ta emot samtal till växeln, öppna post, köpa in kontorsmaterial samt boka sammanträdesrum. I receptionen kommer du att arbeta tillsammans med en kollega. Vi söker dig tjej eller kille som har erfarenhet av receptionistarbete. Det är ett krav att du har erfarenhet av telefonväxeln MD 110. Har du tidigare arbetat med hänvisningssystemet Nice ses det som en fördel. Som person är du serviceminded, flexibel och utåtriktad samt har god administrativ förmåga och en positiv attityd. Du har goda kunskaper i svenska och engelska och gärna en gymnasial utbildning. Det är ett krav att du behärskar MS Officepaketet. För[rätt person finns det goda möjligheter att bli anställd hos företaget efter uppdragets slut. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37