OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia AB
Arbetsuppgifter
Till en av våra kunder i Skellefteåområdet söker vi en receptionist för ett uthyrningsuppdrag i ca 3-6 månader.
Formell kompetens
Lägst 3-årig gymnasiekompetens med administrativ inriktning
Svenska och engelska i tal och skrift
Goda datakunskaper
Körkort och tillgång till bil
Din bakgrund
Vi ser gärna att man har tidigare erfarenhet från arbete i reception/kundtjänst.
Personliga egenskaper
Viktiga personliga egenskaper är att vara noggrann och serviceinriktad. Vi förutsätter också att man är ansvarstagande och har god förmåga att skapa dialog med såväl arbetskamrater som kunder. Att ha ett trevligt bemötande både i telefon och i direktkontakt med kunder är en självklarhet. Jobbet ställer även krav på stresstålighet då arbetsbelastningen tidvis är ojämn.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid 3-6 månader/heltid/Skellefteå
Tillträdesdag
December 2013
Information
Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag
Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se