OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en receptionist.Vår kund är Sveriges ledande entreprenadföretag inom el-, tele- och datanät.De installerar och underhåller fasta och mobila nät samt konstruerar företagslösningar för många av världens ledande operatörer och systemleverantörer.Företaget har 14 000 anställda. Arbetsuppgifter: Som receptionist kommer du att ansvara för administration och service till företagsledningen och verksamheten i Marievik och även ansvara för utfärdandet av interna passer- och IDkort för samtliga anställda i Sverige. Du kommer t.ex. att . Registrera och ta emot besökare . Sköta bokning av konferensrum samt beställningar till kundmöten . Biträda marknadsavdelningen med lättare administrativa uppgifter Vi söker dig som är/har . Kunskap och erfarenhet från receptionistarbete . Mycket goda kunskaper i Engelska språket . Mycket goda datorkunskaper (Officepaketet ) Det är meriterande om du har erfarenhet av utbildningsverksamhet och tidigare arbetat med administration kring passerkort och larmsystem.Vår kund ser även gärna att du har en utbildning med administrativa inslag.Som person är du utåtriktad, serviceminded och stresstålig.Du ska kunna arbeta självgående och trivas med att ta egna initiativ.Vidare är du kommunikativ, noggrann och van vid att organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare.Eftersom vi tillsätter löpande vill vi därför tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl